Ervaringen

Ervaringen

Recensies en klantervaringen

Om u een beeld te geven over onze werkwijze hebben wij een aantal cliënten gevraagd hun ervaringen over het samenwerken met ons te delen. Lees hier waarom zij enthousiast zijn.

31-10-2018 – Rob Hoogendijk – ik was blij met het “gevoel van professionele steun “ ….

Ik wil u bedanken voor uw inspanningen. Zeker achteraf als je eenmaal weet hoe alles verloopt, lijkt alles makkelijk. Maar in het begin was ik zeker blij met het “gevoel van professionele steun “ die u bood.

22-10-2018 – cliënt – Als ik iets niet direct begreep, dan kreeg ik ….

Ik ben thuis bezocht door de behandelaar. Alles is toen goed doorgesproken. Ik vond het gedurende de behandeling ook erg prettig dat alles door jullie secretariaat in het dossier werd genoteerd. Ook de kleine dingen worden vastgelegd, zoals dat ik was gebeld, maar niet opnam. Ik ben steeds goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen. Als ik iets niet direct begreep, dan kreeg ik voldoende uitleg van de behandelaar. Jullie krijgen van mij een 10!

11-10-2018 – F.H. Gillesen - Nogmaals heel erg bedankt voor uw inzet.….

Ik ben u heel erg dankbaar voor het goede werk dat u voor mij hebt gedaan; niet alleen het financiële gedeelte maar ook het sociale contact heb ik als heel fijn ervaren en was er gelukkig mee. Nogmaals heel erg bedankt voor uw inzet.

10-10-2018 – Stefan de Ruiter – Ik ben ontzettend blij dat ik deze stap heb doorgezet ….

Ik wil jullie ontzettend bedanken voor jullie inzet en begeleiding in mijn situatie. Ik ben ontzettend blij dat ik deze stap heb doorgezet en dat alles netjes geregeld is. Het is allemaal duidelijk en overzichtelijk, ook voor mij als leek. Nogmaals ontzettend bedankt en wie weet tot ziens.

05-10-2018 - DD - Ik hoop dat ik jullie in de toekomst niet nodig heb ….

Ik wil jullie via deze weg bedanken voor de zorgen en de prettige samenwerking. Ik hoop dat ik jullie in de toekomst niet nodig heb, maar mocht ik vragen hebben dan weten we elkaar te vinden. Dit alles is voor mij op een prettige manier verlopen en afgesloten.

25-06-2018 - PH - … heb wel een nare bijsmaak van het verweer van Univé.

Mijn ervaringen met jullie bedrijf zijn goed. Ik ben ook door mijn jurist bezocht. De tegenpartij was daar ook bij. Ik had wat moeite met de verzekeraar toen er werd gezinspeeld op bestaande slijtage in de knie, waarvan ik eerder nooit iets heb gemerkt. Maar al met al ben ik op en top door jullie geholpen. Ik ben tevreden met het eindresultaat, maar heb wel een nare bijsmaak van het verweer van Univé (slijtage knie).

14-06-2018 - anoniem - Ik heb opgezien tegen het bezoek …..

Vanaf het eerste moment liep alles heel netjes. Ik ben dan ook helemaal tevreden. De ontwikkelingen werden steeds bij mij bekend gemaakt. Ik heb opgezien tegen het bezoek, zeker met de tegenpartij, maar het was een goed gesprek, het is erg mee gevallen.

05-06-2018 - R.M. - Het was dan ook een opluchting voor mij …..

Mijn schade was eerst in behandeling bij mijn rechtsbijstandverzekering. Via een vriendin ben ik bij jullie terecht gekomen. Mijn dossier werd niet goed behandeld door de rechtsbijstandverzekeraar. Ik kreeg vaak niemand aan de telefoon, werd niet teruggebeld en stukken die ik opstuurde raakten kwijt. Het was dan ook een opluchting voor mij toen ik in contact met jullie kwam.

05-04-2018 - Familie Evers - ….. goede service en begeleiding

Wij willen jullie bedanken voor de goede service en begeleiding. Met onze dochter gaat het goed, ze sport weer volledig, heeft weekend baantje en op de nieuwe school gaat het super. Soms nog last van rug, met name als ze lang gestaan heeft. Nogmaals bedankt.

09-03-2018 - J. Janssen - Mijn klachten zullen waarschijnlijk nooit meer overgaan …..

Ik wil u even laten weten dat de schade inmiddels vergoed is. Wat mij betreft kan het dossier afgesloten worden. Ook wil ik Mooyman & Partners, in bijzonder mevrouw D. Clausen die mij heeft bijgestaan, bedanken voor de plezierige samenwerking en het behaalde resultaat. Wat de toekomst brengt weet niemand, mijn klachten zullen waarschijnlijk nooit meer overgaan, maar deze zaak is voor mij naar tevredenheid afgewikkeld.

01-03-2018 - Peters - ik ben tevreden over het eindresultaat. …..

Vanaf het eerste contact was alles prima. De uitleg over wat jullie doen was duidelijk. Ik werd steeds prettig te woord gestaan. De telefonische bereikbaarheid van de persoon die mijn zaak behandelde was goed. De ene keer belde ikzelf en de andere keer maakten jullie een telefonische afspraak. Gemaakte afspraken werden nagekomen. Ik werd vaak per e-mail tussentijds geïnformeerd over de ontwikkelingen. Ik had alleen graag na 2 á 3 weken een terugkoppeling willen ontvangen, ook als er nog geen reactie van de tegenpartij was ontvangen. Ik vroeg er dan zelf om. De verzekeraar deed er lang over om te reageren. Hierdoor bleven dingen vaak stil liggen. Ik had van de verzekeraar verwacht dat zij dit toch netter zouden oplossen. Maar goed, ik ben tevreden over het eindresultaat.

27-02-2018 - Ruud - Bedankt voor het afhandelen van de zaak …..

Bedankt voor het afhandelen van de zaak, ik ben heel erg blij met het verloop en hoe alles geregeld is vanaf jullie kant!

22-02-2018 - M. Megens- Mijn gemaakte kosten in ieder geval gedekt zijn…..

Mag ik jullie heel erg bedanken voor het in behandeling nemen van mijn dossier en de prettige samenwerking. Fijn dat we het tot een goed einde hebben kunnen brengen en dat mijn gemaakte kosten in ieder geval gedekt zijn.

21-02-2018 - Anke Markusse-Theelen - Dank voor uw hulp in dezen…..

Graag wil ik u hartelijk bedanken voor uw hulp in dezen. U heeft mij (als juridisch leek) uitleg gegeven over het proces, en als het me niet geheel duidelijk was, legde u het mij in alle rust nog een keer uit. Heel veel dank hiervoor.

25-01-2018 - Arno Stroomberg - Bedankt …..

Ontzettend bedankt wat jullie voor mij gedaan hebben!!! Mijn grootste dank gaat uiteraard uit naar Mevr. de Bock die mij in de hele zaak enorm gesteund en geholpen heeft.

04-01-2018 - PM - Wat een fantastisch nieuws!…..

 

Wat een fantastisch nieuws! Ik ben akkoord met uw/het voorstel. Ik wil u hierbij alvast bedanken voor uw inzet en het mede mogelijk maken hiervan.

22-12-2017 – Izzet Engin Güzel - U hebt me echt blij gemaakt. …..

 

U hebt me echt blij gemaakt.

21-12-2017 – S. Koper - Het gaf mij ook steun …..

 

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de goede begeleiding en adviezen. De adviezen waren altijd duidelijk en oprecht. Het gaf mij ook steun tijdens deze voor mij iets wat lastige situatie.

12-12-2017 - G. Hendricks - Warme belangstelling….

 

Heel veel dank voor het met zoveel passie en inlevensgevoel afhandelen van mijn schadegeval. Ook voor de warme belangstelling in het verloop van de ziekte van onze zoon een kleine blijk van waardering. Groet G. Hendricks

07-12-2017 - John van den Broek - Vind het alleen een beetje ongepast ….

Ik wilde even laten weten dat Turien & Co het eindbedrag heeft overgemaakt. Bij deze wil ik jullie hartelijk bedanken voor de hulp, die jullie me hebben gegeven bij dit dossier. Vind het alleen een beetje ongepast van de verzekeraar om nog even met modder te gooien richting jullie nu zij toch al hun zin hebben gekregen wbt de compensatie van dit geleden ongemak.

24-11-2017 - G. Basten - Bedankt voor de prettige samenwerking…..

Mag ik u namens Julie en mijzelf nogmaals hartelijk bedanken voor de prettige samenwerking en de correcte afwikkeling.

15-11-2017 - Dennis Schröter - Het waren moeilijke en zware jaren voor mij …..

Op de eerste plaats wil ik u hartelijk bedanken voor de goede inzet en het vertrouwen dat u mij gaf de laatste 5 jaar. Natuurlijk wil ik ook het hele team van Mooyman & Partners bedanken voor hun inzet en alles wat ze voor mij hebben gedaan. Het waren moeilijke en zware jaren voor mij en zeker als ik weer een brief of mail van de tegenpartij kreeg waarin weer dingen stonden waar ik moeilijk mee om kon gaan, maar dan belde ik u op en na een goed gesprek voelde ik me altijd weer stukken beter. Het belangrijks voor mij is dat er toch op een of andere manier toe is gegeven dat alles wat ik mankeer door het ongeluk is gekomen al zullen ze dat niet op papier zetten maar door de uitbetaling van de centjes heb ik toch de indruk dat ze dat wel hebben gedaan. Nogmaals hartelijk dank voor alles wat u en Mooyman & Partners voor mij hebben betekend.

14-11-2017 - Th. Van Irsen - Heel veel succes met uw verdere werk …..

Inmiddels is de zaak afgerond. Ik wil u graag heel hartelijk danken voor de vriendelijke en zorgvuldige manier waarop u mij in deze zaak heeft geholpen. Mijn complimenten hiervoor! Heel veel succes met uw verdere werk.

08-11-2017- R. Havelaar en C. Dekker – Dank voor uw inspanning …..

Mede namens mijn dochter wil ik u heel hartelijk danken voor de door u geleverde service, hulp en bijstand in deze zaak. Na 8,5 jaar zijn we blij dat het dossier eindelijk gesloten kan worden met een mooi resultaat dankzij uw inspanning. Nogmaals onze hartelijke dank.

07-11-2017 - Y. Overdijk - Bedankt voor alle tijd en energie …..

Bedankt voor de uitgebreide uitleg van hetgeen er besproken is. Ik ga akkoord met een definitieve regeling. Voor nu alvast hartelijk dank voor alle tijd en energie die u erin gestoken hebt en waar u mij mee geholpen hebt.

01-11-2017 - Slangen - We wisten waar wij aan toe waren…..

Ik ben via het schadeherstelbedrijf met jullie in contact gekomen. Mijn zoon was een ongeval overkomen. Ik heb een duidelijke uitleg gekregen van wat de mogelijkheden waren. We wisten waar wij aan toe waren. Ik vond het fijn dat ik niet alleen op de hoogte werd gehouden van de ontwikkelingen, maar dat er ook geïnformeerd werd naar het herstelproces. Meestal gebeurde dit telefonisch omdat het dan ook makkelijker was om eventuele vragen van ons te beantwoorden en bepaalde zaken toe te lichten. Het menselijk aspect valt, vind ik, vaak weg bij mailcontact. Mijn zoon is tevreden over het eindresultaat.

23-10-2017- Killaars - Hartelijk dank voor jullie inzet …..

Wij zijn helemaal vergeten jullie te bedanken voor hetgeen jullie allemaal voor ons hebben gedaan. Hier zijn we jullie uiterst dankbaar voor!!! Nogmaals hartelijk dank voor jullie inzet, die we zeer hebben kunnen waarderen.

03-10-2017 - D. van Brakel - Dit maakte de contacten ook een stuk gemakkelijker…..

Nadat het ongeluk was gebeurd, kwam er een hoop af op mijn gezin. Het eerste contact met Mooyman & Partners schepte gelukkig wat duidelijkheid voor ons. Wij werden goed op de hoogte gehouden. Soms zat er wat tijd tussen de contacten, maar dit had ermee te maken dat er dan ook weinig te bespreken was. Ik vond het prettig dat ik thuis ben bezocht en zo kon ik ook zien met wie wij te maken hadden. Dit maakte de daaropvolgende contacten ook een stuk gemakkelijker. Ik ben echt helemaal tevreden.

02-10-2017 - HH - Ik zou weer voor jullie kantoor kiezen…..

Het ongeval is ongeveer 3 jaar geleden gebeurd. Ik had regelmatig contact via e-mail en telefonisch. Daardoor was ik goed op de hoogte van wat er gebeurde in mijn dossier. Er heeft een huisbezoek plaatsgevonden. Ook dit gesprek verliep erg prettig. Over het eindresultaat was ik tevreden. Ik wist niet goed wat ik moest verwachten. Wel duurden de onderhandelingen wat lang, maar ik wist dat dit er éénmaal bij hoorde en dat de behandelaar er veel aan deed om overeenstemming te bereiken. Ik heb geen verbeterpunten voor u en ben 100% tevreden. Mocht ik ooit weer in een dergelijke vervelende situatie terecht komen, wat ik uiteraard niet hoop, dan zou ik weer voor jullie kantoor kiezen.

21-09-2017 – Erik Stotijn - Ik ben u erkentelijk voor de uiterst professionele …..

Hartelijk dank voor uw informatie m.b.t. mijn letselschadedossier. Zoals ik heb begrepen is London Verzekeringen met uw voorstel akkoord gegaan. Het is uiteindelijk een proces geworden van ruim 14 maanden vanaf het ongeval begin augustus 2016 tot nu toe. Vanzelfsprekend ben ik u en met u Mooyman & Partners bv bijzonder erkentelijk voor de uiterst professionele en betrokken wijze waarop u met de afwikkeling van mijn ongeval bent omgegaan. Mijn complimenten hiervoor.

20-09-2017 - E. Schimmel - Ik ben door mijn assurantietussenpersoon naar jullie doorverwezen……

Ik ben door mijn assurantietussenpersoon naar jullie doorverwezen. Ik kreeg bij het eerste telefoongesprek uitgelegd wat jullie voor mij konden doen. Als ik belde en de behandelaar was er niet, dan werd ik kort daarna door hem teruggebeld. De secretaresses waren trouwens altijd bereikbaar. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Ik werd per mail en telefonisch geïnformeerd. Ik vond vooral de telefonische contacten prettig, omdat de behandelaar dan bepaalde zaken kon uitleggen. Al met al ben ik tevreden over jullie dienstverlening. Alle toezeggingen en afspraken zijn nagekomen en ik heb mijn schade vergoed gekregen. De open communicatie is een opvallend positief punt.

15-09-2017 - Meijer - Wat ik kon verwachten, is ook uitgekomen ……

Vanaf het eerste contact is er in begrijpelijk Nederlands uitgelegd wat jullie voor ons konden doen. Mijn dochter en ik zijn thuis bezocht. Alles wat besproken moest worden, is besproken. Het gesprek verliep erg prettig. De behandelaar was vaak telefonisch goed bereikbaar en zo niet, dan belde hij op tijd terug. Ook jullie secretariaat heeft mij netjes te woord gestaan. Ik had regelmatig telefonisch contact bij belangrijke ontwikkelingen en daarnaast kreeg ik via de mail en post kopieën van de brieven en mails. Toen de zaak geregeld kon worden, is er vooraf besproken wat wij konden verwachten. Dit is ook daadwerkelijk uitgekomen. Wij zijn dus positief over jullie. Alles wat ons is toegezegd, werd ook uitgevoerd.

14-09-2017 - ML - Hartelijk dank voor uw inspanningen …..

Bij deze de bevestiging dat het slotbedrag voor mijn moeder is bijgeschreven op haar rekening. Hartelijk dank voor uw inspanningen en de manier waarop een en ander is behandeld, natuurlijk ook namens mijn moeder!

13-09-2017 - C.B.M. van den Bogaard - Ik werd vrijwel meteen teruggebeld. …..

Ik vond het heel prettig dat u mij voor het intakegesprek thuis heeft bezocht. Zodra ik belde, werd ik vrijwel meteen teruggebeld. Ik ben daar erg tevreden over. Over het algemeen had ik contact via de mail, maar als er relevante ontwikkelingen waren, die wat extra uitleg vereisten, dan nam de behandelaar telefonisch contact met mij op. Ik ben zeer tevreden over uw inzet en het eindresultaat. Van te voren is met mij de eindregeling besproken. U krijgt van mij een 10.

29-08-2017 – PH – Hartelijk dank voor de zorgvuldige wijze ….

Hartelijk dank voor de zorgvuldige wijze waarop u ons hebt bijgestaan in het letselschadetraject. Uw empathische betrokkenheid en vakkundig advies maakte het uiteindelijk tot een goed traject. Fijn natuurlijk ook dat we een schadevergoeding mochten ontvangen.

PH

21-08-2017 - Cees Haasnoot - Persoonlijke benadering, vriendelijkheid en behulpzaamheid .....

Ik kon de behandelaar altijd bellen met vragen. Die nam de tijd voor mij en hij was heel behulpzaam en vriendelijk. Het voelde erg vertrouwd. Ook was hij een paar keer op bezoek geweest. Voor de persoonlijke benadering, vriendelijkheid en behulpzaamheid krijgt u van mijn schoonzoon, die de meeste contacten met jullie onderhield, en mij een 10. De slotvergoeding is uiteindelijk hoger uitgevallen dan verwacht.

Cees Haasnoot

15-08-2017 - PO - Ik geef jullie een 9 .....

Vanaf het eerste contact was duidelijk wat jullie voor mij konden betekenen bij het verhaal van mijn letselschade. De behandelaar belde altijd netjes terug of er werd een belafspraak gemaakt. In ieder geval ontving ik binnen een week bericht. Ik werd in zijn algemeenheid goed geholpen. Ik werd regelmatig per e-mail op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen in mijn dossier en tussentijds had ik telefonisch contact met de behandelaar. Ik ben thuis voor een gesprek door de behandelaar bezocht. Ik vond het prettig om de persoon te ontmoeten waar je mee samenwerkt en afhankelijk van bent. Ik kreeg een hoop informatie, maar het was wel duidelijk. Persoonlijke benadering, goede communicatie. Op een schaal van 1 tot 10 geef ik jullie bedrijf een 9.

PO

14-08-2017 - Mireille Grondman - Vooral het geloof in de klachten deed mij zeer veel .....

Bij deze wil ik laten weten dat het slotbedrag is ontvangen. Tevens willen wij u hierbij zeer bedanken voor het genoten vertrouwen en de moeite die u voor ons hebt willen doen. Vooral het geloof in de klachten deed mij, Mireille, zeer veel. Zonder uw inspanning was ik met 250 € afgescheept en had ik met een pijnlijke hand gezeten. Na de hercontrole met de daaruit voortvloeiende operatie is de pijn significant afgenomen. Het krachtverlies kan misschien nog verder afgebouwd worden, maar dankzij de vrijgekomen gelden kan er in huis veel worden aangepast, nu en in de toekomst. Nogmaals hartelijk dank.

Mireille Grondman

14-08-2017 – PP - Ik ben erg te spreken over hoe u dit aanpakt …..

Ik ga akkoord met de slotbetaling en wil u danken voor uw inzet en uw diensten. Van mijn vriendin heb ik overigens vernomen, dat u haar nog een bezoek brengt op locatie. Ik ben erg te spreken over hoe u dit aanpakt, gezien de letselschade die zij heeft overgehouden aan het ongeluk. Mijn dank is groot daarvoor.

PP

09-08-2017 - André Noordam - Zonder jullie hulp hadden we dit nooit bereikt …..

Nogmaals ontzettend bedankt voor alle steun en begeleiding die jullie ons de laatste jaren hebben geboden. Ik weet zeker dat we zonder jullie hulp nooit dit resultaat bereikt zouden hebben en dat het voor ons een veel zwaarder proces was geweest.

André Noordam

08-8-2017 - Goos en Marja Bogerd - Wij zijn oprecht tevreden over het fijne contact …..

Bij deze wil ik laten weten dat ik de betaling van Nationale Nederlanden gisteren heb ontvangen. Graag wil ik u hartelijk danken voor de bijstand die u ons verleend heeft in deze zaak. Wij zijn oprecht tevreden over het fijne contact en de hulp die we hebben gehad.

Goos en Marja Bogerd

Recht op letselschade vergoeding?

Neem contact op voor kosteloze juridische hulp